مزایای فیشال صورت چیست؟
مزایای فیشال صورت چیست؟

مزایای فیشال صورت چیست؟

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در سطحی ترین قسمت پوست قرار دارند. عملکرد سلول های مرده در درجه اول محافظت از پوست است. گفته می شود این سلول ها از بدن در برابر خطرات خارجی محافظت می کنند. به طور معمول، بدن به طور کامل کراتینوسیت ها را دفع می کند و یک بار در ماه آنها را با سلول های جدید جایگزین می کند. در نتیجه این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و شادابی پوست را کاهش می دهند. برداشت این سلول ها باعث می شود پوست شما شفاف تر به نظر برسد و به پوست صورت شما کمک می کند. فیشال روش‌های مراقبت از پوست هستند که روی صورت انجام می‌شوند و شامل انواع تکنیک‌های درمانی و زیبایی هستند.

فواید پوست صورت

نقاط سیاه و سفید را از بین می برد و کاهش می دهد

لیفتینگ پوست و سفت کردن پوست

پوست را از هرگونه آلودگی و چربی پاک می کند

سلول های باز پوست را از بین می برد و پاک می کند

لک های تیره، پف و پف زیر چشم را کاهش می دهد

بهبود و رفع آسیب های پوستی

ماساژ صورت برای شل کردن عضلات سفت

پیشگیری و کاهش چین و چروک پوست

اثرات آکنه و کک و مک را کاهش داده و از بین می برد

انواع درمان های صورت

انواع مختلفی از فیشال ها وجود دارد که هر کدام برای هدف و نوع پوست خاصی طراحی شده اند، از جمله: پاکسازی عمیق صورت، پیشگیری از آکنه صورت، ضد پیری صورت، سفید کردن پوست صورت، درمان ملایم برای صورت، آنزیمی صورت، لایه برداری شیمیایی صورت و میکرودرم ابریژن . پزشک بر اساس آزمایشاتی که انجام می دهد و با توجه به نوع مشکلات پوستی و پوستی، بهترین نوع درمان را برای شما در نظر می گیرد.

سطح پوست

برای این کار ابتدا باید نوع پوست و کارهای لازم روی آن مشخص شود. به طور کلی 5 مرحله برای درمان پوست صورت وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

سطح پاکسازی پوست

اولین قدم این است که ابتدا پوست را تمیز کنید. در این مرحله متخصص با استفاده از پد و ماشین لباسشویی مخصوص صورت را به طور کامل تمیز می کند. برای این کار باید از پاک کننده های مناسب پوست خود استفاده کنید.

سطح لایه برداری صورت

پس از پاکسازی پوست، توسط یک متخصص پوست خود را لایه برداری و بخارپز کنید. با کرم ها و اسکراب های لایه بردار لایه برداری کنید و سلول های مرده پوست را با دستگاه درما اف یا اتوی صورت پاک کنید. .

مرحله تخلیه یا استخراج

یکی از مهمترین مراحل در تحقق سطح پوست، مرحله استخراج است. یعنی منافذ باز پوست صورت که مملو از چربی و ناخالصی است باید با استفاده از وسایل مخصوص تخلیه شود.

الگوی رنگ پوست

پس از مرحله پاکسازی پوست، لازم است با کمک ماساژ صورت، تنش گردن و عضلات صورت را کاهش دهید. ماساژ صورت استرس و تنش را در فرد کاهش می دهد و باید با حوصله و دقت انجام شود تا تاثیر آن مشاهده شود.

سطح ماسک روی پوست

در مرحله آخر، بسته به نوع پوست شما، ماسک مناسب روی صورت شما قرار می گیرد. پزشک با توجه به نوع پوست و حساسیت ماسک مورد نظر را روی پوست شما قرار می دهد. اگر پوست خشکی دارید، پزشک برای از بین بردن خشکی پوست از ماسک های مرطوب کننده و آبرسان استفاده می کند و یا اگر پوست چرب دارید از ماسک های مناسب با نوع پوست شما برای کنترل چربی صورت استفاده می کند.

اقدامات لازم قبل از مراقبت از صورت

انتخاب مکانی با شهرت در رسیدن به نتایج خوب و جلوگیری از بروز جوش های پوستی بسیار موثر است.

در صورت استفاده از محصولات مخصوص پوست، روتین پوست و حساسیت و سوزش پوستتان، با پزشک خود مشورت کنید تا از هر نوع آسیبی در حین و بعد از عمل صورت جلوگیری کنید و از محصولات مناسب پوست و نیاز خود استفاده کنید.

چند روز قبل از انجام ماسک از لایه برداری خودداری کنید.

آقایان باید حداقل چند روز قبل از مراجعه اصلاح کنند و در روز ملاقات از اصلاح خودداری کنند. زیرا پوست را حرکت می دهد.

افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند باید صبر کنند تا پوست بهبود یابد و از درمان مناسب برای پوست آفتاب سوخته استفاده کنند.

اگر رویداد خاصی در پیش دارید، از چند روز قبل صورت خود را انجام دهید تا در روز موعود، پوستتان زیبا به نظر برسد.

در روز بازدید، ناحیه صورت و گردن باید فاقد زیور آلات باشد.

درمان صورت

تمام توصیه های پزشک خود را دنبال کنید، از جمله استفاده از مواد شوینده غیر تحریک کننده و غیره.

در 2-3 روز پس از انجام صورت، استفاده از شیر خالص، پاک کننده ها و اسکراب های خشن ممنوع است. زیرا پوست حساس است.

در چند روز اول صورت خود را به آرامی و به آرامی بشویید.

در روزهای اول تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید.

از مالیدن پوست بعد از صورت خودداری کنید.

وقفه های چهره به چهره

پزشک با توجه به انواع جوش ها و دانه های سرسیاه روی پوست، میزان چربی یا خشکی پوست، تعداد مشکلات پوستی و نوع لکه های موجود، پوست را معاینه می کند و تعیین می کند که چه زمانی به صورت نیاز دارید. افرادی که دارای پوست چرب مستعد آکنه و جوش هستند باید هر دو هفته یک بار صورت خود را تمیز کنند تا به نتایج اولیه دست یابند. برخی دیگر باید این روند را یک بار در ماه تکرار کنند. اگر پوست حساسی دارید، می توانید هر 6 هفته یکبار برای درمان مراجعه کنید. به طور کلی برای افرادی که مشکل پوستی ندارند و پوستی صاف و بدون مشکل دارند، چهار جلسه در سال برای درمان های صورت برای کاهش سرعت پیری و پاکسازی و تغذیه اولیه پوست توصیه می شود.

عوارض صورت

اگر درمان صورت با گذشت زمان و بقیه قسمت های پوست و در مواقع خاص انجام نشود، ممکن است عوارضی مانند حساسیت پوست و قرمزی دائمی، نازک شدن پوست و ایجاد لکه های پوستی ایجاد شود. بنابراین برای جلوگیری از عوارض درمان های صورت، بهتر است در هنگام انتخاب مراکز مراقبت از پوست تحقیق کنید و از کیفیت محصولات مورد استفاده آنها اطمینان حاصل کنید.

قیمت صورت

قیمت به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع چهره ای که در آن مرکز اجرا می کنید.

کیفیت موادی که برای پاکسازی پوست شما استفاده می شود.


مراجعه به ادامه مطلب: آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران فاطمه حبشی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر